Undersøgelse omkring lommelygter og handel på nettet.

Hej alle sammen.

Jeg er pt. i gang med mit afsluttende eksamens projekt, som handler omkring opbygning af webshoppen lommelygtesalg.dk. 

En af mine opgaver er bla. at undersøge målgruppen for webshoppen, og til det kunne jeg godt bruge jeres hjælp! 

Det jeg håber du har lyst til er, at bruge 2 min. af din tid, på at svare på 10 hurtige spørgsmål omkring lommelygter og din handel på nettet.

Det vil hjælpe utrolig meget!!

 

https://www.surveymonkey.com/r/9HWQ6YG

 

På forhånd tak! 

-Thomas

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kunne du ikke lave dit link klikbart. Du skal ikke forvente, folk gider/vil have ulejligheden med at søge på google for at svare på dine spørgsmål. Du er ikke den eneste, som har den mani med ikke at teste om linkene virker, men det er ingen undskyldning. Jeg har svaret :-)

fase
Jeg lagde godt mærke til, at linket ikke var klikbart da jeg oprettede tråden. Det var også noget jeg forsøgte at rette flere gange, for som du siger så er det ikke noget folk gider at arbejde for at svare på, men lige meget hvad jeg gjorde, så kunne jeg ikke få det til at virke. Men hvis du har svaret, lægger jeg øre til
Så må det vel være "https://" den ikke kan arbejde med? Jeg takker hvertfald mange gange for hjælpen! - og selvfølgelig også til alle dem der har svaret indtil videre

Jeg prøvede først at have det med, der ville den ikke lave et hyperlink, men da jeg fjernede det kunne den godt. Det underligt, for selv når man prøver at lave et hyperlink med HTTPS:// så fjerner den det selv automatisk. Dog bliver linket ikke til at hyperlink.

Alternativt kan man også bare gøre det selv, via HTML se tekseten over første søgning her Det var sådan jeg lavede linket her --->: klik mig 

Annonce

Ja det lyder ret mærkeligt, at det er det der spænder ben for et klikbart link.

Det er jo selvfølgelig også en mulighed.. Jeg kender godt til HTML og a tagget, så det er faktisk ret dumt at jeg ikke tænkte i den retning.

Nu irritere det mig bare, at jeg ikke kan få lov til at gå ind i indlægget og rette linket..

Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )

Gstyle.dk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis