Hvad hedder beslaget?

Jeg er ved at blive vanvittig! Jeg har forgæves søgt efter et beslag til et tophængt vindue, der kan holde vinduet åbent i trin, og som først kan lukkes når vinduet bliver åbnet HELT op. Jeg skal i øvrigt også bruge et til min slagbænk så jeg ikke skal holde låget oppe. Se evt billede.
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Bortset fra du er faldet i søvn over knappen send, og har lavet det samme indlæg en hulens masse gange, så tror jeg det du mener er en Klapholder  (se nede af listen, eller side 2) 

De findes i mange forskellige udgaver med feks gas eller mekanisk. messing, hvid  eller stål.   


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Til at starte med troede jeg bare at der var et teknisk problem imellem min telefon og hjemmesiden. Så blev jeg sur og irriteret og trykkede åbenbart 15 gange, før det endeligt gik op for mig at siden bare er ekstreeeeeemt langsom. Og nu kan jeg ikke slette mine tråde igen. Lorteside....

Nå, men en klapholder er vist ikke helt ved siden af. Jeg kan dog ikke finde en der kan åbnes i trin. Jeg har et problem i en vuggestue hvor børnene kan åbne et tophængt vindue, og hvis de så (eller andre børn) står med fingrene i karmen så kan de jo få dem i klemme hvis vinduet lukker igen. Med det beslag jeg søger, vil de kunne åbne vinduet til første hak og muligvis til næste, men for at lukke det igen skal der en voksen til at åbne vinduet helt op for at lukke det igen.
Klapholder ledte til lågeholder, der ledte til billeder på Goggle, der førte mig til denne side:

https://www.megatrade.dk/produktdk/328/Teleskopholdere

Jeg tror det er er den jeg leder efter, men jeg lover at vende tilbage når jeg har fået svar fra firmaet.
Og hold da helt op, 30 sek. om at poste forrige indlæg. Det minder om de gode gamle dage med 56K modem.

Det ville svare til at post danmark skulle bruge fem dage på at levere et standard brev.....
Det er ok at komme stiv hjem og være ond i sulet, men du behøver ikke at sprede dit mundlort til hele verden.
Har jeg da læst forkert da jeg så du kaldte LDS for en lorteside.

René
PinkHenrik:
Nu fandt jeg den. Tak for hjælpen. https://www.megatrade.dk/files/files/2_laageholdere_a4-haefte.pdf
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis