håndværkertilbud-badeværelse

Hej

Jeg skal til at renovere mit badeværelse og har fået en overslagspris for en murer, men i overslaget står der:
Flg. omfatter overslaget. Murerarbejde- VVS-arbejde El-arbejde, iflg. udleveret tegninger.
vedr. Murerarbejde er fliser ikke medregnet, vvs prisen er udregnet efter at der kun udføres indgreb i badeværelse.
Jeg ved godt hvad jeg har aftalt der skal laves men synes måske overslaget beskriver for lidt, har også aftalt at overslaget ikke må svinge f.eks. 20.000 kr, men kan jeg nu regne med det når der ikke er skrevet mere.
Er der nogen der har nogle erfaringer???
på forhånd tak
Hilsen
Ris

Lars K.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Et overslag er en indikation som ikke nødvendig vis holder !

Vil du have en fast pris så få et skriftligt tilbud med beskrivelse af hvad der er med og hvad du selv står for eller der kommer på regning udover tilbudet..

Fx hvis der skal skiftes rør i badet når man nu piller ved gulvet alligevel osv.. Måske er rørene tærede så det vil være fornufttigt at skifte disse. Men måske kan det godt skrues sammen og fungere.. Men når så skaden sker skal der jo laves indgreb i væg gulv osv..

På regn et vist beløb ud over tilbudet til diverse ekstra ( fornuftige ) arbejder ud over tilbudet.

Altså et tilbud og en klar beskrivelse ellers kan det hurtigt skride med økonomien...

Venligst Njord 8)

MVH Njord
Hej. :lol:

Se grunden til at der ikke er pris på vægfliserne, er ganske enkelt den at der findes så mange forskellige priser og kvaliteter på vægfliser.

Eks. mureren regner med en vægflise til 175,- pr.m2

du vælger en vægflise til 250,- pr.m2 plus en bort til 54,- pr.stk,
ja så kan du godt regne ud at hans tilbud ikke holder :wink:

mvh.milton
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis