Slæbested i Sydhavnen

Hej

Jeg har brugt slæbestedet i sydhavnen med min zodiac med 40hk hvor man ikke kan køre ud i vandet. Det går fint selvom der er kant på slæbestedet da gummibåden ikke vejer alverden selvom det går noget stejlt når den skal op.

Jeg går nu og overvejer at opgradere til en 17 fods bowrider som er noget tungere og ville høre om der var nogen herinde der har erfaring med en lignende båd i netop sydhavnen. Ville nødigt trække øjet af i forsøget på at hale den op.

På forhånd tak for hjælpen

Mvh Jesper

0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis