Multisliber til træterrasse

Hej

Jeg har flere steder læst, at man skal passe på hvordan man sliber sin træterrase ned (f.eks. skal man slibe langs brædderne). Jeg er derfor i tvivl om man kan bruge denne multisliber til opgaven (hvis man blot sliber langs brædderne)?

http://www.bauhaus.dk/vaerktoj-isenkram/elvaerktoj-maskiner-tilbehor/pudse-slibemaskiner/multisliber-psm-18-li-solo-bosch.html

Mvh. Morten

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Morten.
I min verden er det helt ligegyldigt om du sliber med årerne på en terrasse, men jeg tror ikke det viste værktøj er særligt velegnet. Har selv været over terrassen med en excentersliber med groft slibepapir, det var et kæmpearbejde. Næste gang bruger jeg den løsning jeg brugte for 9-10 år siden, et virker: http://www.bauhaus.dk/service/udlejning-3972/udlejning.html.
Bemærk at den sliber du linker til er uden batteri.

God arbejdslyst
Bjarne

Ja det link virker da ikke, men søg på udlejning og find gulvslibemaskiner

Bjarne

Tak for svaret Bjarne. Der er tale om en lille terrasse, og det er kun meningen at jeg vil kradse lidt i den gamle træbeskyttelse for at den nye griber bedre fat.

Det eneste jeg er bekymret for, er om selve slibemaskinen vil efterlade nogle mærker.

Morten
Bar du bruger tilstrækkeligt fint slibepapir bliver der ingen slibemærker.
Vil du slibe med årene skal du bruge en båndpudser, (eller håndkraft)

Vær opmærksom på ikke at slibe på skruehovederne (med mindre de er rustfristål) for så begynder de at ruste.

Vi prøver igen, i morgen --
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på træbeskyttelse med dækkeevne-garanti med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også