Ulovlig foranstaltning, der medfører stort el forbrug

Hvad gør man, hvis man har fået at vide, at naboen har bygget en uisoleret udestue med gulvvarme, spm efter sigende skulle være ulovligt. Som de siger, de betaler jo selv, men det er noget svindleri at rutte sådan med verdens resourcer. Er meget i tvivl om, hvad jeg skal gøre? Har besluttet st gøre ET ELLER ANDET.gode råd modtages.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvorfor skulle det være ulovligt? Bygningsreglementet stiller svjh. ingen krav om isolering af en udestue.

Er der ikke noget med at hvis bygningen opvarmes til over 15 grader så stilles der krav til klimaskærm.

Ps.
Personligt bryder jeg mig så ikke om at stikke hinanden.
Jeg søger også meget råd, der ikke der indebærer stikkeri.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Mit råd er, at du ikke gør noget.

Vi du vil være miljøets vogter på den måde så får du meget travlt. Der kan helt sikkert findes mange andre langt værre eksempler på at "rutte med verdens ressourcer".

Glæd dig i stedet over de tiltag, du selv tager for at spare på ressourcerne - og glæd dig også over, de andre, der gør det samme.

Hvis du endelig skal gøre noget, så er dialog da den eneste rigtige vej at gå 

Indviter ham på en kop kaffe eller en grill aften, og tal med vedkommende i en rolig tone. Så kan man komme med sine frustrationer over klodens forfald, og vores brug af de sparsomme resurser der findes, og dermed få gjort ham klart at det ikke er vejen frem 

Så kan du jo spørge ham, hvor han får alle pengene, til at fyre for gråspurvene fra... det kunne jo være du kunne lære noget af ham 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Hørt Henrik

To ulykker kommer sjældent alene.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis