Park plæneklipper går ud efter 3 - 5 minutter.

Hej 

Jeg har en forholdsvis ny park plæneklipper som går ud efter ca 3 - 5 minutters brug. Derefter kan jeg starte den igen, men så går den ud efter kun et par sekunder. Hvis jeg lader den stå lidt, så kan jeg igen bruge den i 3 - 5 minutter.

Er det nogen som kan hjælpe ???

Jeg har tjekket at der er nok brændstof og olie på, samt luftfilteret er renset.

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at løsne låget til benzintanken, måske er udluftningen stoppet..
Det kunne også være et stoppet benzinfilter...

Vi prøver igen, i morgen --
Skrevet af kristiansj på 01-05-2016 09:21

Hej 

Jeg har en forholdsvis ny park plæneklipper som går ud efter ca 3 - 5 minutters brug. Derefter kan jeg starte den igen, men så går den ud efter kun et par sekunder. Hvis jeg lader den stå lidt, så kan jeg igen bruge den i 3 - 5 minutter.

Er det nogen som kan hjælpe ???

Jeg har tjekket at der er nok brændstof og olie på, samt luftfilteret er renset.

Beskrivelsen af dit problem, tyder temmelig kraftigt på et stoppet benzinfilter eller en kun delsvis åben benzinhane. Hvis du tager benzinslangen af karburatoren skal der løbe mindst 1 dl ud i minuttet (1 alm. kop).

God fejlfinding. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis