Utroligt, hvad man kan få for 20 kr.! :o)

Jeg skal have monteret en elektrisk håndklædetørrer i min campingvogn. Kan trække en ledning ud i baderummet, fra en stikkontakt ved ben-enden af sengen.

Stikkontakter i en (tysk) campingvogn er af Schuko-typen. Håndklædetørreren vil jeg gerne have "jordet!, så forbindelsen skal ske via et schuko-stik til stikkontakten. Det er svært at opdrive i en fysisk butik, men findes en del steder på nettet. Jo, Thansen har et mega-klodset stik, beregnet til udendørs brug, og til en rimelig pris, men jeg skal bruge det indendørs! 

Jeg fandt et firma, som formedelst 19,95 kr - og uden forsendelsesgebyr - ville sende sådan et (endda en vinkel-udgave,).

For at undgå "de sædvanlige "reklame-skrigere" her på forummet, nævner jeg ikke navnet, men det er et dansk firma (med et "økologisk-klingende navn", og stikket er kommet i en fin lille papæske, og med tre poser vingummier fordi jeg tilmeldte mig en nyhedsliste.

Alene "fremfinding på lageret", pakning og porto overstiger langt den tyver som stikket koster.

Ja, man kan blive forbavset i den glædelige retning. Og jeg var endda villig til at give væsentlig mere i en fysik butik!

P.S. Jeg glemte at se i en campingudstyrs-forretning, der kunne man muligvis havde fundet et schuko-stik. Men jeg er ikke lige kommet forbi en på det sidste.


Træd ikke på mine ledninger :o)
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis