Hvilken filt skal jeg vælge

Jeg er total nybegynder - men har besluttet mig for at prøve at sætte filt op. Jeg har fuldspartlet og pudset og synes selv jeg har fået nogle meget flotte glatte vægge.

Jeg vil nu bestille noget filt - men er meget usikker på hvilken filt jeg skal bestille ( grundet eller ugrundet) og i hvilken kvalitet. Prisen er ikke så afgørende - det vigtigeste er hvilken filt det giver det bedste slutresultatet - når man er nybegynder......

Hvis noget har gode erfaringer med konkrete produkter vil jeg være meget taknemmelig.

På forhånd super mange tak for hjælpen.
Søren
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har ikke så gode erfaringer med det grundede filt. Det er stift at arbejde med og jeg synes det var svært at få overlappene pæne. Jeg synes heller ikke det gjorde den store forskel, at det var grundet, det slugte stadig en hulens masse filler og maling.
Jeg har gode erfaringer med det grundede de forhandler i STARK. Tidligere havde jeg købt i jem og fix - det gør jeg aldrig aldrig mere.

Jeg ville dog ikke vælge at komme filt på hvis væggen alligevel er rigtig fin.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også