Tøm beholder fejl

Jeg har et problem med min Miele kondenstørretumbler(miele softtronic t4263c). Den er sat til afløb, men er begyndt at stoppe kort tid efter start, hvor den fejlmelder med "tøm beholder". Jeg har renset alle filtrer, der kommer vand ud af afløbsslangen. Jeg har læst mig frem til at der sidder en sensor et sted, der fortæller om beholder er fyldt, men hvor dælen sidder den? ...eller det noget helt andet der er galt?

Alle input er meget velkomne.

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er vel ikke din afløbsslange der er stoppet?

Vi prøver igen, i morgen --
Sensoren sidder formentlig i beholderen, som sidder øverst til venstre. Du kan se noget om det i din brugsanvisning side 15. Har du ikke brusanvisningen, kan du hente den hos Miele.

fase
Tak for gode input.

Jeg har tjekket afløbsslange, den er fin, nu ny renset, og uden tegn på knæk.

Jeg har taget toppen af maskinen, så jeg kan se alt hvad der er af se om beholderen, der er ikke noget elektronik overhovedet, i det område, så sensoren sidder nok ikke der?

Det mest irreterende er at den virker lige nu, så det er svært at fejlsøge, det er sket en gang før, så problemet kommer nok igen.

Kan det måske være pumpen, der pumper vand ud, tænker det er den jeg kan se, der hvor afløbsslangen tilsluttes. Måske den ikke slidt?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis