nyt sidespejl til ford fiesta 2012

Hej, jeg kom ned og saa min bil havde fået ødelagt venstre sidespejl. Mekanikken og lamper virker stadig. Det er kun selve plastik kassen/huset som er smadret.

Har kigget lidt på nettet og kan ikke finde ud af hvad jeg har brug for.

Jeg har fundet følgende hos thansen

http://www.thansen.dk/bil/autoreservedele/n360195032/?regnr=FB49172&tid=28235&refloc=1&regnrrecid=10215981&group=2400&refloc=3

 

Kan det vaere rigtigt man ikke bare kan købe selve plastik skallen, og at det man køber skal males ?

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af kbh1980 på 25-04-2016 11:10

Hej, jeg kom ned og saa min bil havde fået ødelagt venstre sidespejl. Mekanikken og lamper virker stadig. Det er kun selve plastik kassen/huset som er smadret.

Har kigget lidt på nettet og kan ikke finde ud af hvad jeg har brug for.

Jeg har fundet følgende hos thansen

http://www.thansen.dk/bil/autoreservedele/n360195032/?regnr=FB49172&tid=28235&refloc=1®nrrecid=10215981&group=2400&refloc=3

 

Kan det vaere rigtigt man ikke bare kan købe selve plastik skallen, og at det man køber skal males ?

Vil næsten tro at Ford kan levere et i den korrekte farve hvis bilen ellers har en standartfarve. Men forbered dig på de godt kan finde på og forlange spidsen på en af forsvarets ukendte jetjagere.  Men heldigvis er det stadig gratis og spørge til prisen.  

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af kbh1980 på 25-04-2016 13:06
jeg ringede til dem. Selve indkasningen eller plastikskallen uden motor og glas til blinker kostede lidt over 700 og glas til blinkeren var ca 200kr. Dette var for den rigtige farve som svare til vores bil. Hvis vi er ligeglade med dette saa ville plastikkassen kun koste ca 200kr

Ja, man skal se sig gevaldigt for. 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også