stiga hydrostat måske død ?

hejsa LDS'erer

Har brug for tip/hjælp

Jeg har en Stiga Villa traktor hvor jeg nok har belastet hydrostaten for meget

Trak traileren i dag med et læs træflis, og det gik sådan set ok, men den gik lidt død til sidst.  Da jeg så starter den igen efter tømt trailer vil den ikke tage fat i hydrostaten, hvis den fik et lille puf kunne den lige komme igang men ved mindste belasting gik den i stå.

Nogen som har erfaring med hvad der kan være gået galt med dyret ??


Seti


**al hvad jeg skriver er egen erfaring eller hørt... der udstedes ingen garantier, men skrevet i bedste mening**

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du prøvet at lade den stå og blive helt kold, måske det bare er olien der har været for varm..

Vi prøver igen, i morgen --
ja desværre stod den ca 2 timer før jeg startede den igen..... vil tro at den så var "kold"

Seti


**al hvad jeg skriver er egen erfaring eller hørt... der udstedes ingen garantier, men skrevet i bedste mening**

Skrevet af Seti på 24-04-2016 18:50

hejsa LDS'erer

Har brug for tip/hjælp

Jeg har en Stiga Villa traktor hvor jeg nok har belastet hydrostaten for meget

Trak traileren i dag med et læs træflis, og det gik sådan set ok, men den gik lidt død til sidst.  Da jeg så starter den igen efter tømt trailer vil den ikke tage fat i hydrostaten, hvis den fik et lille puf kunne den lige komme igang men ved mindste belasting gik den i stå.

Nogen som har erfaring med hvad der kan være gået galt med dyret ??

Du bør vide, at de  små hydrostater over tid ikke  kan holde til en sådanne mishandling. Men inden du ofte penge mange mange på en ny, så prøv lige at kontrollere rem og remstrammer for om de sidder på der plads. 

Lykke til. 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Tjek også lige at der er olie på hydrostaten.

Mvh. Ole
jeg tjekker jeres ideer
takker for input

Seti


**al hvad jeg skriver er egen erfaring eller hørt... der udstedes ingen garantier, men skrevet i bedste mening**

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis