Turen går til Berlin.

Vi skal holde en uges sommerferie i berlin. Dette afføder et par spørgsmål. Vi skal bo ca. 9 km. fra centrum. I nærheden af Alexander platz. Jeg har læst noget om klistermærker i forruden på bilen skal være i orden ift. forurening, skal man tage dette meget seriøst, er tourister et jagtet emne. Parkering, vi kører der ned og hjem, men skal ellers ikke køre. Nogen der kender til prisen pr. døgn og om det er let at parkere i Berlin.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan ikke huske adressen, men vi boede pået hotel med en mega parkerings kælder lige ved siden af.
Mener vi betalte noget med 10€/døgn.

Klistermærket er ret vigtigt. Har hørt om flere der har fået bøder og det koster jo ikke en bondedgård at få i ruden.
Det er til tider svært at finde fornuftig parkering i Berlin, men hvis hotellet ikke har sin egen parkering kan det godt betale sig at køre lidt væk fra centrum og finde gratis parkering.
Herefter kan man så tage den formidable offentlige transport tilbage igen.
Vi har helt droppet at tage bilen med til Berlin. Tager altid toget fra Flensborg, tur-retur for 2 voksne og 3 børn kan gøres til omkring 700-800kr og på ca. 4 timer.
Det er super let at finde parkering i Flensborg.

Aldrig gå ned på udstyr!

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis