Jonsered jct13 koblings problemer

Jeg har det problem at med min jonsered jct13 at koblingen som skal aktivere klippebordet er defekt. Det skyldes at den plade som skal sidde i strålerne på akslen er slidt rund, i hullet så den kan dreje i forhold til akslen. Er der nogen der har prøvet lign og evt selv har fikset det? En ny koster 2800 så det ville passe mig fint selv at lave det.
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af rasmus ahm på 23-04-2016 08:52
Jeg har det problem at med min jonsered jct13 at koblingen som skal aktivere klippebordet er defekt. Det skyldes at den plade som skal sidde i strålerne på akslen er slidt rund, i hullet så den kan dreje i forhold til akslen. Er der nogen der har prøvet lign og evt selv har fikset det? En ny koster 2800 så det ville passe mig fint selv at lave det.

Uden og kende koblingen på lige din maskine ligner den nok de andre elkoblinger jeg har set, og sikkert komplet umuligt at skille af.

Har du prøvet og eftersøge koblingen på ebay eller andre af den type steder. Eventuelt efter en uorginal ???

Den sidste udvej er elsvejsning af koblingspladen på akslent hvis det er muligt. Så er det helt sikkert vinkelsliber, næste gang der er behov for at få det skilt af igen.  

Det er hvad jeg sådan lige kan finde på. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis