VW Golf 2 1988 Stopper med at reagerer på speeder

Jeg oplever at jeg kører og pludselig holder min Golf op med at give gas når jeg trykker på pedalen.

På motorvejen kan jeg hurtigt skifte fra 5. ned til 4. gear og derved få den til at give lidt gas igen og så skifte tilbage til 5. igen, men som oftes kan jeg intet gøre og jeg må trække ind til siden.

Som oftest går bilen dog helt ud som om je har slukket den midt på vejen

Hvis jeg så forsøger at starte bilen, kan jeg høre den trækker rundt og forsøger at starte men der sker intet.

Hvis jeg så venter en 10-20 minutter, kan jeg som oftest starte bilen igen.

Det er som om den ikke får noget benzin. Der er dog massere i tanken, og bilen har helt by generator og batteri.

Problemet er tilbagevendende, og i perioder kan jeg køre tusinde kilometer uden at det sker.

Hvad kan det være?
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Et stoppet lufthul i benzindækslet eller et delsvis stoppet benzinfilter. Det første kan du kontrollere, ved og tage tankdækslet af næste gang du har et ufrivilligt stop. Er der undertryk i tanken kender du fejlen. Den anden fejlmulighed må du prøve og skifte for at ................

Det kunne også tænkes der er periodevis overgang i tændspolen, når den bliver varm. Det kan også være et problem med elektronikken i/på strømfordeleren.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis