Erstatte indbygget keramisk kogeplade med induktion.

Hej

Jeg har en kogeplade, det eksisterende er 53x59,2. Er det muligt at udskifte komfuret med eks. sådan den kogeplade her? http://www.siemens-home.dk/produktliste/EH651FE17E

Billederne er det eksisterende løsning.

Mvh.

Peter

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Den kan sikkert erstatte den gamle. Der er dog nogle millimeter forskel på målene. Den du henviser til er 51 x 592 x 522 mm Men det kan sagten være at det er samme hulmål, det kan jeg´ikke se.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Er det nemt at demontere det eksisterende? Umiddelbart kan jeg ikke rigtig se hvordan det kan lade sig gøre, men kan godt være det er lige til hvis man ved hvad man skal lede efter..

Du skal først kigge op under bordpladen. Måske er den sat fast med nogle små vinger. De skal så først afmonteres. Så kan det være at den er lagt ned i en fugamasse, det kan så være godt at skære ind under kanten for at få den til at slippe.
Men ofte er de bare lagt ned, og det er så deres egenvægt der holder dem på plads. Så er det jo bar eat give den et skub nedefra.

Tasg en lille skammel, cola kasse eller lignende og placer ovnen på den. ( ovnen kan have 1 skrue i hver side der skal af inden den kan trækkes ud)

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis