hej, er ved at lave en båd for en. hvor akslen er utæt for vand, skal der ikke sidde en fedtsnor i denne her ?
akslen er lidt slidt hvor den skal tætne, er det en ny aksel eller kan man svejse den gamle og og dreje ned så det passer uden den bliver alt for skæv. ?