Tråden er låst

Søges. PC-Kabinet i "AT-Klassen"

Jeg søgte tidligere noget 486 bundkort her inde, og nu viser det sig at jeg står og mangler et kabinet af klassen "AT". Jeg poster lige et billede nederst, hvis der er nogen som ikke ved hvad det er.

Det jeg søger, er et kabinet som er en desktop model, altså designet til at stå under en skærm.
Det skal være uden reiser card, så lydkort og så videre monteres lodret.

Hvis nogen har adgang til sådan et kabinet i Aalborg området, så skriv endelig, og vi kan tage den derfra.
Bare kabinettet er i kosmetisk god stand, så betyder det intet at der ikke er strømforsyner og såen monteret.
Da jeg ligger inde med alt der skal benyttes. Men mangler kun selve kabinettet.

Billedet jeg har vedhæftet er fra et standard kabinet, og AT-Klassen kan genkendes ved det store runde hul.
Der er heller ikke rektangulært hul til ATX I/O banplade, da det jo er fra før ATX.

Håber her er nogen I aalborg som har mulighed for at hjælpe med dette.

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du prøvet på genbrugsstationen, det er tit der ligger ældre computere der.

fase
Det er forsøgt. DBA og GulOgGratis med. Eneste håb er efterhånden at folk selv har et fra omkring 1989/91 eller der er nogen som ved at der er en i famillien der har noget stående der ikke er smidt ud.

Det er ikke et halv år siden, jeg så en "bambus" model stå til salg for en slik i genbrugsbutikken på Parkvej i Vilsund.  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Tak for tippet. Jeg slog lige stedet op på Google maps og har slået op på rejseplanen. Tror jeg lader den smutte, da jeg skal med offentlig. Jeg tør ikke satse to timer på at tage der til, uden at vide om det er solgt. Men tusinde tak for tippet, det var dejligt. :-)
Skrevet af agb på 17-04-2016 09:34
Tak for tippet. Jeg slog lige stedet op på Google maps og har slået op på rejseplanen. Tror jeg lader den smutte, da jeg skal med offentlig. Jeg tør ikke satse to timer på at tage der til, uden at vide om det er solgt. Men tusinde tak for tippet, det var dejligt. :-)

Kunne jo ringe til dem, og bede dem tage nogen billeder så du evt ved hvad du køber

Annonce
Skrevet af agb på 17-04-2016 09:34

Hvis der ikke er mere drev i dig, kan det godt tage mange år inden .............  

I stedet for og google hvor de bor, burde du bruge google til og finde deres telefonnummer. Der står garenteret også meget udfaset computergrej i områdets genbrugsbutikker, der hvor du bor. Ud i det strålende vejler og kiggelure.  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

True true.... Skal rundt i Aalborg i denne måned og kigge. men venter med at ringe til dem i før jeg har touret rundt her i byen. Hehe. Men har aldrig ejet hverken bil eller kørekort nogensinde, så det kommer til at tage sin tid at komme rundt. Jeg har jo taget rundt på den måde de sidste par år, så derfor har jeg oprettet tråden for at spørge folk om de har noget. Er jo løbet lidt rundt uden succes-rate om man vil.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis