Luna 26

Hej her inde, ville spørge herinde om nogen har en Luna 26 hvor trærammerne rundt om vinduerne er ved at tage sig til ?  og om nogen har fået bygget nye rammer og hvor det er blevet gjort. Måske man kunne tage glasset ud og komme glasfiber på træet og på den måde få det til at se fint ud igen  


Luna26
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hAR DU SET DETTE INDLÆG?

http://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/15289

LIDT KLIP FRA INDLÆGGENE:
Hej Ryan

Jeg gav i et rundt beløb 8300 kr for rammerne, og det var endda på regning.

Jeg prøver at finde gruppen. Det er rigtig fint at du har taget initiativ til det, vi er jo mange der har sådan et godt skiv.

Mvh Finn
>>>>>>>>>>>>>>
https://www.facebook.com/groups/557202901104004/

Luna 26 facebook gruppe, alle er velkommen
>>>>>>>>>>>>>>>>

Bare til orientering - A.

To ulykker kommer sjældent alene.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis