hAR DU SET DETTE INDLÆG?
http://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/15289
LIDT KLIP FRA INDLÆGGENE:
Hej Ryan
Jeg gav i et rundt beløb 8300 kr for rammerne, og det var endda på regning.
Jeg prøver at finde gruppen. Det er rigtig fint at du har taget initiativ til det, vi er jo mange der har sådan et godt skiv.
Mvh Finn
>>>>>>>>>>>>>>
https://www.facebook.com/groups/557202901104004/
Luna 26 facebook gruppe, alle er velkommen
>>>>>>>>>>>>>>>>
Bare til orientering - A.
To ulykker kommer sjældent alene.