VW polo 1993 vil ikke starte

Hej jeg har et problem med min polo 1,0 fra 93 den vil lige pludselig ikke starte, den tænder og får benzin. Jeg har skiftet rotor og strømfordeler dæksel uden at det hjalp. Er der nogen der har en ide om hvad det kan være?

Fs
20 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Gjorde den noget inden den stoppede med at kunne starte ?
Den er så gammel at den ikke har computer

Fs
Bliver tændrørene våde af benzin?
Det kan også være fugt på ledninger mv, den kan godt gnistre lidt, men ikke nok når der kommer tryk på.
(giv tændkabler og spoler en gang Pronto fugtfjerner, i et tyndt lag)
Prøv at lad dit batteri helt op, det er en fordel der er fuld power på, især hvis du har prøvet mange gange med starteren.

Vi prøver igen, i morgen --
Annonce
OKay. Slog den bare lige op i et data program hvor der stod at den var med computer. Men at den også kunne være uden.
Men hvis der er gnist ved rigtig tidspunkt og benzin burde den jo starte med mindre f.eks tandrem er hoppet
OKay. Slog den bare lige op i et data program hvor der stod at den var med computer. Men at den også kunne være uden.
Men hvis der er gnist ved rigtig tidspunkt og benzin burde den jo starte med mindre f.eks tandrem er hoppet
Ja det er jo en mulighed for at tandremmen er hoppet men så skal det være mere end et par tænder, hvis den slet ikke bar prøver at komme i gang..
Kender ikke motoren, men det kunne jo være en sprungen tandrem, nogle motorer er "friløbere", og kan godt rotere med en sprungen tandrem.

Vi prøver igen, i morgen --
Den er ikke hoppet i tandremmen og den er ikke sprunget. Når den står på tændingsmærkerne vipper den på cyl. 3 .og tænder på cyl.1

Fs
Hvis den står rigtig, og der ellers er kompression på, så mangler den tænding eller benzin.. (ja den kan jo være druknet .....)

Vi prøver igen, i morgen --
Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis