Mobilt festivalsanlæg (træ og alustænger)

Hej LDS!

Et par venner og jeg står og skal bygge et transportabelt anlæg til dette års festivalssæson.
Jeg har uploadet et billede at skitsen, som viser et bord, hvor bassen samt batteri osv kan stå under, og to alustænger kan sættes på til at have de selvbyggede toppe et stykke oppe i luften.

Spørgsmålet er, hvordan vi får lavet dette på smartest mulig vis? Hvordan får vi alustængerne til at sidde fast i bordet, samt toppen til at sidde fast i toppen. Toppene skal gerne kunne tages af, og bruges på jorden om dagen, samt det hele skal kunne transportet evt. på sækkevogn eller ved håndkraft.

Håber i kan hjælp og måske anbefale noget materiale vi kan køb hjem og bixe sammen 

PS. "cubo" på billedet er bare betegnelsen for vores bas, som skal stå under bordet.

Mvh
Frederik

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Nu er der ikke meget info om størrelse, vægt osv. - men pulten ville jeg lave i krydsfiner evt. pålimet filt eller lign., del øverste plade og montere hængsler, så denne og siderne kan lukkes sammen. Det samme skal også den forreste plade.. så fylder det pakket meget mindre. Rør-holdere til toppene, kunne være et par løse bordben, af typen der skrues fast. Et par passende bøjler på højtt. kan udgøre ophæng..
Bare et forslag - ideen tilstræber noget, der nemt kan opstilles..

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis