dobbelt indlæg je_ns 12970 08-04-2016 20:43 Hvorfor er der så tit, at nye tråder ender med at komme i 2- 6 eksemplare, og det samme hvis man svare i en tråd. Jeg skriver da i en del andre fora, der sker det aldrig, det kan simpelthen ikke lade sig gøre.. Vi prøver igen, i morgen -- 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
AllanE 2656 2650 08-04-2016 22:56 Det er også en fejl. Problemet opstår, hvis forummet er lidt sløvt og der er ventetid, når man har trykket "Send" på et indlæg. Det taget typisk nogle sekunder, men engang imellem tager det ret lang tid før der sker noget. Trykket man i mellemtiden, bliver indlægget faktisk oprettet igen (...og igen...og igen) for hvert klik. Det er virkelig irriterende og faktisk ikke så smart designet fra forumudviklernes side. Vi har dog det evige problem, at de ikke længere supportere forumsoftwaren, så vi er lidt låst. Jeg håber dog, at det kan lykkes at lave en ny "skriv indlæg"-funktion. Jeg mangler at knække end sidste udfordring, for at det kan lade sig gøre. Kan ikke love noget om hvornår, men det er højt på ønskelisten. Mange nye brugere har også svært ved at skrive deres første indlæg, fordi det kan være svært at finde rundt. I den perfekte verden ville vi skifte hele forumdelen ud eller udvikle det selv fra bunden. Men det er en tung og dyr opgave, så i første omgang må vi finde smutveje Mvh. AllanE
je_ns Trådstarter 12970 08-04-2016 23:30 Tak for et fyldest gørende svar, godt at i arbejder på at løse problemet.. Vi prøver igen, i morgen --