Hej Finnband
Tak for dit svar.
Jeg tror ikke at de oprindelige installationer til de instrumenter som jollen er født med ( omdrejningstæller, ladning, tankmåler, timetælle mm. ) samt til lanterne er ændret.
Men som du selv skriver er der efterfølgende installeret ekkolod, kortplotter, VHF-radio, oliefyr mm.
Problemet er dårlig forbindelse/overgang måske pga. knækket ledninger eller dårlig stel forbindelse ?
Der er ikke lys i toplanternerne og i bagbords lanterne ( pærerne og fatningerne OK )
Er lyset tændt i styrhuset og man tænder for sidelanterne slukker lyset i styrhuset.
Jeg har haft en elektriker til måle efter men han kan kun konstatere at der er dårlig forbindelse.
Flere af ledningerne er desværre "lukket inde" i taget og i siderne på styrhuset så de ikke er tilgængelige.
Måske er løsningen at trække nogle nye ledninger men havde håbet at man måske kunne "se" noget på et ledningsdiagram.
Venlig hilsen
Poul
Poul