Emhætte Thermex TR 600 kører konstant

Hej derude.

Har et problem med min emhætte, som jeg håber nogen kan hjælpe med. Det er en Thermex TR 600 med ekstern motor på loftet.

Jeg kan pludselig ikke slukke den mere (Eller konen kan ikke, det er jo i hendes område ) Den eneste måde at slukke den på er at afmontere filteret, og sluk den på "reset kontakten". Men når jeg sætter kontakten på ON igen, så starter den igen med en underlig drummen, og den skal normalt ikke starte på den måde, men ved tastaturet på røret. Tastaturet synes at virke fint, lyser i de knapper man trykker på. Man kan tænde lyset under emhætten osv.

Jeg kan dog ikke regulere hastigheden på motoren. Når jeg sætter reset kontakten på on, så drummer den. Men trykker jeg på trin 1 til turbo, stopper den med at brumme, og kører normalt men kun på en hastighed. Har en ide om at det er en hastigheds regulerings modstand der er brændt af. Men er der nogen der ved noget mere om det?

Mvh Christian
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det var også den jeg kiggede på. Mange tak for dit input, kan ikke lige se noget der synes at være brændt af, så det er nok den hårdere vej gennem penge pungen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis