Billig indervæg og loft til øvelokale

Jeg har en gammel lade, som jeg gerne vil lave et øvelokale i. Her skal jeg lave noget isolering på indevægge og loft, som primært holder varmen inde eller ude. Så det primær er ikke at holde lydniveauet nede, men at holde varmen. 

Min udfordring er at gøre dette meget meget billigt, og holde mig til ikke brandbare materialer og ikke støvende bats. 

Der er cirka 200 kvm overflade at dække, og loftet må ikke være for tungt. 

Er der nogen her, som har en kreativ løsning til min udfordring?


DIY
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu kender jeg ikke så meget til at lave et øvelokale men min første tanke er gips , 120 cm bred og max lægteafstand .......... det der gør gips dyrt er efterfølgende spartling , armering i samlingerne og filt eller væv ...... men du kan jo nøjes med at spartle hvor samlingerne ikke er okay og så efterfølgende et par gange billig maling ...........

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
Hej

Gips og filt giver ikke den store isolation. Og skal jeg bygge dette, så bliver det bekosteligt. Og jeg kan ikke komme det på loftet.

En mulighed jeg har rundet er flamingo fra Styrolit, men dette kan brande og det er ikke skide fedt..

DIY
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Du kommer vist ikke uden om glasuld eller rockwool som isolering, og noget ikke brændbart (feks gips) udenpå.
Der er jo også et bygnings reglement at tage hensyn til....

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også