"eksplotionshammer"

Så lige denne her på GG, og undrede mig over hvad det var for en indretning...

www.guloggratis.dk/maskiner/...-160218589

Her på youtube

www.youtube.com/watch?v=NLQLvxeOadE


Vi prøver igen, i morgen --
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det ikke en "brolægger jomfru" i motoriseret udgave ?

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Skrevet af PinkHenrik på 25-03-2016 11:32
Er det ikke en "brolægger jomfru" i motoriseret udgave ?

Jooo da og andre kalder en sådanne indretning en hoppigøj.

Fortsat god påske.  

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Jordloppe.....
Efter en halv times arbejde med sådan en fætter, er alle plomber faldet ud og dine nyresten er blevet til grus....

Taler af erfaring..

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Ja, det er en jordloppe, og hvis du bruger den rigtig, falder hverken plomberne ud, eller nyrestenene bliver til grus. Du skal bare holde i håndtagene, så laver maskinen selv tændingsslaget, men indrømmet det kræver øvelse.

fase
Og inden man havde øvelsen ?
Heldigvis har de nyere jordlopper ikke nær så stor et hop. Har kørt kilometervis med sådan et bæst, da jeg gravede kabler ned.
Senere fik vi så et vibratorhjul som bare skulle kobles på en mingraver, men jeg har ikke set sådan en siden. måske det var et udviklingsprojekt.

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....

Jeg har faktisk en gammel waker som har lidt samme funktion, men ikke nær så "farlig" Min ligger lidt i stumper og kan ikke slå. Den ligner denne.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis