Script svare ikke.

Hej.

For tiden kommer der jævnligt en boks med noget a la. Script svare ikke du kan åbne det i en debugge stoppe det eller lade det køre. Lige meget hvad så fryser siden og sidste gang måtte jeg ta srrøm og batteri for at få slukket dyret. Det er dette script:  https://secure-ds.serving-sys.…urstingScript/SZMKFLVPAIDBR.js:17 er der nogen som kender en løsning?

 


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
30 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, da jeg under ingen omstændigheder ønsker at åbne noget, der har givet dig problemer, med mindre jeg kan være sikker på, at det ikke indeholder en eller anden form for 'snavs' og den sikkerhed fremgår ikke af dit indlæg..

Hvis det drejer sig om et forholdsvis kort script, så vis os sourcekoden direkte i dit indlæg. Så er der måske nogen der kan give et hint om, hvad det indeholder.

Hej efry.
Tak for svar. " Hvis det drejer sig om et forholdsvis kort script, så vis os sourcekoden direkte i dit indlæg". Hvad er det og hvordan gør jeg det. Det link som jeg angiver er kopieret fra dialogboksen som kommer med meddelelsen.

Ps. Da jeg ikke ved noget om scripter hvordan kunne det så fremgå af indlægget at det ikke indeholder en eller form for snavs?


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Det er en virus, som du kan enten google eller gå til den hjemmeside, jeg har nævnt her nedenunder. Du bør gå ind i kontrolpanel og fjerne et program, som hedder ds.serving-sys.com evt. bør du også kikke på om du har lavet nogle tilføjelser i explorer, edge eller goggle crome. Hvis du har det, bør du fjerne tilføjelserne.
http://easyviruskilling.com/remove-ds-serving-sys-com-popup-ds-serving-sys-com-virus-removal/

fase
Hej Fabrin.
Jeg ved ikke hvor jeg skal søge kan ikke finde programmet secure-ds.serving-sys.com Bruger firefox og win 10 jeg ved ikke hvilke tilføjelser jeg skal slette
Tak for svar.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Du skal gå ind i kontrolpanel og finde punktet tilføj/fjern programmer (det er nederst til venstre) . Der skal du finde pogrammet og fjerne det. Det er en udmærket anvisning på det link, jeg har henvist til i mit svar, det er godt nok på engelsk, men billederne er ligesom den danske udgave af windows. Der er også vist, hvordan du fjerner programmet i chrome, edge, firefox osv.

fase
Annonce
Ja tak, Men problemet er bare at jeg ikke kan finde noget på listen som ligner det.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hvis du bruger Firefox kan du gå ind i tilføjelsesprogrammer (Add-ons manager) og se om der er en tilføjelse, der hedder UNiDealsa2.0, hvis du har den, skal de deaktiveres/fjernes.

fase
Hej igen.
Nå men da jeg , fra mit sidste indlæg og Jeres svar, tak for dem, ikke kunne se nogen løsning. Så tænkte jeg at jeg jo kunne prøve med win 10 udgaven af genoprettelseskonsollen. Jeg foretrækker helt afgjort den gamle udgave hvor man bare gik tilbage til før, eller til da den var ok. Så nu sidder jeg med maskinen jomfruelig som engang i tidernes morgen. Jeg har kun installeret firefox og nix mere. Indtil nu. Der efter lades så en mappe med programmer og filer som jeg kan vælge at gen installere eller ej. Det meste af det aner jeg ikke hvad er eller hvad det bruges til. Så min tanke er at se hvad jeg får brug for, og så ta den derfra. Feks så skal jeg bruge et eller andet plugin for at se den video som Regmos henviser til. Hvad vil I råde til?

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.

"...Jeg foretrækker helt afgjort den gamle udgave hvor man bare gik tilbage til før, eller til da den var ok..."

Det kan du stadig. Det foregår fra Kontrolpanel => Genoprettelse => Åbn Systemgendannelse => Klik Næste og vælg et genoprettelsespunkt.

"...en mappe med programmer og filer som jeg kan vælge at gen installere..."

Hvis du har nogen personlige filer (dokumenter, billeder...etc.), kan du godt fiske dem ud. Resten ville jeg lade være, og hente friske udgaver af de programmer du får brug for.

"...Feks så skal jeg bruge et eller andet plugin..."

Det er Adobes Flash Player. Den er ved at blive erstattet af andre teknikker (HTML5), men foreløbig er den svær at slippe uden om.

Den kan hentes HER. HUSK at fjerne fluebenet ved ekstraprogrammer (Optional offers), inden du downloader.


Mvh Regmos
Pensioneret tømrersvend, med ret til at bære sabel i krigstid.
Der er yderligere 20 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis