Hej
Står med planer om at lave gulvvarme i køkkenalmrum/stue. (55m2)
Huset er far 60'erne, og er lavet på strøer. med 40-50cm krybekælder.
Mit spørgsmål ligger så, hvordan bør man lave det? Hvilke løsning skal man gå efter.
Da jeg bor i klasse 4 radon område. (Har ikke lavet måling i boligen). Så hvis jeg vælger at støbe gulv, hvordan får jeg lavet radonspærre korrekt der i forvejen er indermur?
Med gulv på strøer, hvordan lyder løsningen så? Hvor meget isolering skal man så have under gulv? Kan kun finde frem til det max anbefales af isolerer 150mm undergulv i krybekælder.
Skal have revet det eksisterende gulv op uanset hvad i hele området.
Nogle der kan give noget for og imod løsning eller skabe lidt bedre forståelse i mit dilemma
What to do.