Gulvvarme løsning? støbt eller på strøer?

Hej

Står med planer om at lave gulvvarme i køkkenalmrum/stue. (55m2)

Huset er far 60'erne, og er lavet på strøer. med 40-50cm krybekælder. 

Mit spørgsmål ligger så, hvordan bør man lave det? Hvilke løsning skal man gå efter.

Da jeg bor i klasse 4 radon område. (Har ikke lavet måling i boligen). Så hvis jeg vælger at støbe gulv, hvordan får jeg lavet radonspærre korrekt der i forvejen er indermur?

Med gulv på strøer, hvordan lyder løsningen så? Hvor meget isolering skal man så have under gulv? Kan kun finde frem til det max anbefales af isolerer 150mm undergulv i krybekælder.

Skal have revet det eksisterende gulv op uanset hvad i hele området. 

 

Nogle der kan give noget for og imod løsning eller skabe lidt bedre forståelse i mit dilemma What to do.

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Fik du fundet en løsning?

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis