Valg af LCD skærm til tælling

Hejsa

Er der mon nogen der ved lidt om drivere og ledskærne? Jeg er i gang med et projekt hvor jeg skal fører to tællinger over samme skærm. Der er tale om en simpelt manuel tælling, og en tælling der også foretages manuelt over force sensor. 3 cifre ved hver tælling. Dvs. enten ved at dele skærmen vertikalt, ellet ved at kunne "switche" mellem to tællinger. Den behøver ikke kunne andet, ud over lager tællingerne så den stå på det samme når man tænder igen.
Jeg har kig på den her Densitron DD-9616BE-3A PMOLED, 96*16, BLUE. "The DD-9616BE-3A is a graphical PMOLED and has a driver SSD 1306 build in." Men er i tvivl om hvorvidt den kan det ønskede (jeg har produktbladet men forstår ik hvad der står, da jeg ikke har meget forstand på elektronik). Desuden er jeg glad for skærmene størrelse og at der allerede er driver i, så den fylder lidt. Er der bud på andre skærme er dette også kærkommen.

Hvis nogen kan hjælpe mig med elektronik generelt, fx tegning af kredsløbsdiagram, PCB layout, og vurdering af komponenten sammen ol. Må i meget gerne kontakte mig. Prisen kan vi tale om, men forventer ik' det er gratis, kun at du ved hvad du laver

Håber nogen kan hjælpe

Mvh

Julie
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere