FROKOST på flammen, ændret til brunch, hvornår??

Hej med jer.

 

Jeg står i en ret umuig sithuation på lørdag...

Jeg har inviteret 20 personer til FROKOST på Flammen i århus kl 13.

Men jeg opdGER TIL MIN GRU AT DE ikke HAR EN FROKOST, MEN KUN BRUNCH DER LUKKER KL 14.00

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af hvornår flammen har ændret deres frokost til en brunch?

Min første reservatuion indeholder kun tid og antalk der er reserveret til.

Opfølgningen fra forleden fortæller så det er ne BRUNCH, altså et helt andet produkt...

Og med foilk der kommer med handicap transport etc er det ikke noget man sådan bare ændrer på...

 

MVH Njord


MVH Njord
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

JEG FANDT SELV DISSE STEDER HVOR DER ER OMTALT FROKOST:

 


MVH Njord
Fandt du ud af det?

Ellers har jeg en bekendt der fik "brunch" i Esbjerg den anden dag.. Der er stadig masser af kød på grillen, salatbar, kartofler osv.. De har så bare tilføjet lidt ekstra i form af pølser, pandekager osv :-)

Mvh Mærsk

http://www.restaurant-flammen.dk/assets/PDF/Menu-vinkort-grillbrunch-screen.pdf

Mvh Mærsk

Hej med jer.

Vi har haft kontakt med biksen.
Og JO de havde da ændret på åbningstiderne... Men mente nu ikke det kunne betyde noget....
Vi meldte ud af vi i så fald ankom en time tidligere, da det jo gav os samme tid.... Det valgte de modstræbende at acceptere...
Gæster og handicap transport er nu ændret, så forhåbentligt går det hele fint i morgen....

Men helt grundlæggende er det sgu ikke i orden....
Havde jeg haft lidt bedre tid til at lave et andet arrangement, så havde jeg gjort det og meldt afbud en times tid før vi skulle komme...


Mvh Njord

MVH Njord

Jeg havde ellers en bedre løsning KØB DA BIKSEN  så er det dig der bestemmer


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
De tjener sgu alt for meget til at ville sælge....
Udsprunget af Fole høkerkro.... Der tidligere var en lille købmand, hvor de lavede en overlevelses strategi....

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis