mærkelig lyd fra mortor

Hej jeg har en pgo pmx der kommer en knurrende lyd fra knallerten når den kommer op på omkrin 60km/t også på støttefod kan det være mit bagdæk da jeg kan se der er noget ubalance i dækket. eller kan det være min kilerem køre på i bunden af kobling. alle lejer er skiftet og vario krumtap osv. håber i kan hjelpe mig.

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det kunne måske være lejerne i bagtøjet der er ved og være færdige. Er bagtøjet tæt og er der den foreskrevne mængde og type olie fyldt på  ???

Et skævt dæk burde ikke larme.  


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Hør sig mig, har du planet dit topstykke rigtigt kraftigt ???  


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

der er også nye lejer i gearingen. hvilken rem skal man bruge hvis man bruger malossi vario er det så 17x750 eller 18x736. og nej den er ikke planet det er r-setup blå. og ja det er den mængde olie der skal være på er lige skiftet.

ps der er ingen slog i nogen dele baghjul eller kobling elller vario eller svinghjul. kan simpelt hen ikke finde fejlen.
Skrevet af Freddy jensen på 13-03-2016 14:21

der er også nye lejer i gearingen. hvilken rem skal man bruge hvis man bruger malossi vario er det så 17x750 eller 18x736. og nej den er ikke planet det er r-setup blå. og ja det er den mængde olie der skal være på er lige skiftet.

Ja ok med højkomprimeret topstykke, det kan ellers sige rigtig mærkelige lyde, når benzinblandingen antænder spontant ved fuld håndtag/omdregninger.

Det med udstyret, bør du stille en forespørgsel om hvor tingene er købt. Det har tredie-fjerde mand nemlig overhovedet ingen aning om. 

Har i øvrigt aldrig hørt en variorem larme, når motoren køres op i omdregninger uden belastning. Det sker altid når der er størst belastning på remmen, hvilket er ved laveste hastighed når der pludselig gives fuld gas eller op af en meget stejl bakke fra lav fart.    Og det lyder som en hver anden rem der skrider, den hyler. Det sidste udsagn er dog ikke gældende, hvis remslippet skyldes smøremidler på remmen.

Nærmere kan jeg ikke komme med noget generelt.  

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis