trykimprægneret træ

Jeg skal allerede efter 7 år til at lave ny hegn i min have.
Det trykimprægneret træ jeg fik købt den gang virker mest til bare at være malet med grøn olie maling.
Hvor skal skal købe trykimprægneret træ hvis man ville ha noget i ordenlig kvalitet ?
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jamen du skal da slet ikke bruge trykimprægneret træ, som ofte er det ringeste (fyrre)træ - du skal da bruge lærk eller gran.  

Hvis du bruger de billige trykimprægnerede brædder i 16 x 100 også kaldet hegnsbrædder som er grantræ, det er noget skrammel der rådner for et godt ord.
Jeg har brugt 19 x 100 trykimprægnerede fyr, det holder fint uden at rådne..
Jeg har lige pillet et hegn ned, var 20 år gammel, og brædderne var helt friske.


Vi prøver igen, i morgen --

Hvis du bruger de billige trykimprægnerede brædder i 16 x 100 også kaldet hegnsbrædder som er grantræ, det er noget skrammel der rådner for et godt ord.
Jeg har brugt 19 x 100 trykimprægnerede fyr, det holder fint uden at rådne..
Jeg har lige pillet et hegn ned, var 20 år gammel, og brædderne var helt friske.


Vi prøver igen, i morgen --

Hvis du bruger de billige trykimprægnerede brædder i 16 x 100 også kaldet hegnsbrædder som er grantræ, det er noget skrammel der rådner for et godt ord.
Jeg har brugt 19 x 100 trykimprægnerede fyr, det holder fint uden at rådne..

Jeg har lige pillet et hegn ned, var 20 år gammel, og brædderne var helt friske.


Vi prøver igen, i morgen --
http://www.nyfillerupsavvaerk.dk/files/manager/Documents/prisliste.pdf
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også