bygge matrialer i udlandet?

Hej

Jeg skal igang med at lave en garage ig skal derfor bruge mange forskellige matrialer.
Jeg har været skuffet over de tilbud jeg har fået i XL og Bygma.

Nogle der har erfaring med købe af matrialer i fx Tyskland, Polen eller Sverige?
Der skulle være firmaer i Tyskland med dansk talene personale og levering i dk. Meb kan desværre ikke finde dem.

Lige leders har jeg også læst at planter og hæk til haven skulle være meget billigere i tyskland...

Sæby
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
http://www.obi.de/baustoffhalle/home.html?wt_mc=seag.google.baumarkt.vib.&wt_cc1=383138777&wt_cc2=baumaterialien&wt_cc3=p&wt_cc4=c
Ligger i Flensborg og har dansktalende personale, MEN du kan ikke få firmaer i Tyskland til at levere i DK, da din momsfordel ryger. Tal med dem og spørg om de kan anbefale en vognmand. Check også de forskellige træpille-leverandører i grænseområdet i Tyskland. De har links på deres hjemmesider til transportfirmaer. Disse kan måske trække dine materialer hjem, når de kører piller.
Pas på de tyske materialer, de er OK, men har mange gange andre mål og egenskaber end i DK. Feks er tyske mursten ikke altid samme størrelse som herhjemme

 

Nu nævner du XL og Bygma. Jeg studser lidt over fraværet af Stark - der har jeg selv erfaring med at have fået de bedste tilbud, når vi snakker de store kæder ... Dog har jeg de sidste gange handlet hos Nettrælasten, da de har haft de suverænt bedste priser. Har I ikke et tilsvarende sted oppe i Nordjylland? Men ellers så prøv at tjekke Nettrælasten ud. Alt efter ordrestørrelse så leverer de gratis i hele Jylland og på Fyn ... og de plejer at være hurtige til at sende et tilbud, hvis du sender en mail til dem med en oversigt over det du skal bruge.

http://nettraelasten.dk/shop/frontpage.html

Hvis computerspil var skadelige ville vi have en hel generation der rendte rundt i mørke rum og spiste små piller mens de lyttede til monoton musik...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis