Det nærmer sig med stormskridt tiden, hvor vi skal igang med bund-sliberiet. Selv hører jeg til typen af bådejere, der ikke synes det er det allerfedeste ved at have båd, men går samtidig op i at forarbejdet skal gøres ordentligt, inden det næste lag stryges på.
Ryggen er bare ikke hvad den har været, og jeg ved at arbejdsstillingen under skroget kommer til at gøre det onde ved mig, i den kommende påske.
Jeg stødte så på den fætter her hos Biltema. Hvis maskinen ellers er i orden (den er trods alt på 600 Watt), tiltaler det lange sugerør/håndtag mig.
Er der én her, der har erfaringer med denne, eller et lignende produkt?
Kan den bruges til vådslibning - evt. med begrænset brug af vand?
Kan man sætte en polersvamp/pude på den og bruge den til polering af fribordet også?
Mvh, Søren