Symaskine i stykker

Min symaskine har fungeret fint indtil igår, da jeg var igang med et par bukser og den pludselig stopper og ikke vil sy, men siger istedet som en motor når man trykker på pedalen.

Jeg har tjekket at undertiden sidder som den skal og slukket og tændt den, men der sker ik rigtig noget???
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis motoren snurre, er det måske remmen der er sprungen/faldt-af

Vi prøver igen, i morgen --
Hvor sidder remmen
Og hvordan sætter jeg den på igen så?

Eventuelt et link til en video eller beskrivelse
Hvilken maskine er der tale om, det er ret relevant for hvilke punkter man kan/ikke kan komme ind at reparerer.

Det er en Linea
Prøv at se billedet jeg har sat ind, ikke en Linea men er sikker på det ligner lidt.
Remmen går fra motor, og op på det runde håndhjul der køre rundt når maskinen køre (remmen sidder inde bag ved bag et skærm)
Ps køre det runde håndhjul rundt når du startet maskiner, gør det det skal du spænde låsen, så køre maskinen igen.

Prøv at se billedet jeg har sat ind, ikke en Linea men er sikker på det ligner lidt.
Remmen går fra motor, og op på det runde håndhjul der køre rundt når maskinen køre (remmen sidder inde bag ved bag et skærm)
Ps køre det runde håndhjul rundt når du startet maskiner, gør det det skal du spænde låsen, så køre maskinen igen.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis