Billig flyttemand, hvor?

Følg tråden
alp
alp
Postnr: 6000
alp alp

Hey.

Jeg har en kammerat som står og skal flytte inden længe.

Dertil skal der bruges en flyttemand da der er alt for meget at have i trailere.

Vi har søgt lidt rundt omkring på nettet og er fundet frem til at Flyttefirma Århus har en løsning.

Nu er mit spørgsmål jo så om der er andre der har gode erfaringer med flyttemænd og hvilken? Gerne en billig løsning.

Steensen
Steensen
Postnr: 8700
Steensen Steensen
Jeg har brugt KJ flyt fra fyn 3 gange, og de sidste 2 var dårlig behandling, han stod ikke ved sit tilbud,og forlangte ekstra penge for at flytte de sidste ting, til trods for jeg udtrykkeligt havde informeret ham om der var kommet flere ting siden sidste flytning.
Så den flyttemand vil jeg klart fraråde.

De blå bude i Esbjerg er kendt for lav pris, men også lav kvalitet, så man får ofte skrammet sine ting, hvis ikke man har pakket dem ordentligt ind.

AArsland skulle være OK, men de koster spidsen af en jetjager for at flytte en enkelt kasse.

njord
njord
Postnr: 7120
njord njord
Hvor meget skal der da flyttes??
Man kommer rigtig langt med en varevogn, gerne med hydraulisk bagklap og en flok kammerater.... Kommer jo nok til at kræve en gentjeneste....

Er det et flygel der skal ned fra andensal og op på femte, så forstår jeg god man vælger profferne....

Men med alm bohave kommer man meget langt med nogle folk og en varevogn... Og ikke mindst at have ryddet op i forvejen og skaffet det væk man alligevel vil skrotte... Pakket flyttekasser på forhånd og ikke minds markeret hvilket rum de skal ende i på den nye adresse..

Nu er det jo også et lav det selv fora du spørger....

Jeg har et par gange lejet varevogn hos dem med girafferne... I Langelandsgade. Ret OK pris og gode køretøjer... Gider ikke diverse lig...
MVH Njord
Frank Chr.
Frank Chr.
Frank Chr. Frank Chr.
Der er jo også denne her mulighed http://www.servicebyen.dk/?gclid=CMC5zvrsrssCFYL4cgodssgHNg
BTA Handyman
BTA Handyman
Postnr: 5400
BTA Handyman BTA Handyman
Det er meget nemt.

Du opretter bare opgaven på www.denlilletjeneste.dk
Oplyser hvad du vil give for det og ser hvad der sker, er der ingen der byder ind på opgaven eller virker dem der byder ind ikke troværdige er det nok prisen der er for lav og du må hæve den en smule.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. Billigt flyttefirma
    Køb/Salg/Bytte/Foræres
  2. Flygel i kolonihavehus
    Grøn energi og sparetips
  3. Ting der virkelig duer
    Om Lav-det-selv
  4. Hvor køber man en billig fransk dør?
    Lav-Hus
  5. hvor er den sidste krone ???