microsoft folk ikke særlig flinke.

Så skete det også for mig, en mand ringede i morges og udgiver sig for at være fra Microsoft ( jeg tror ikke på at det var p.gr.a. mit nye tastatur). Jeg var vågen men ikke stået ud af sengen endnu. Han siger noget i retning af " I call from mocrosoft to help you" Jeg tror nok at jeg fik sagt noget med du er ikke rigtig klog o.s.v. Så den samtale blev kort, det sidste han sagde var " You are a fucking idiot" De må have lært noget der på microsoft "service and managment school"

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af ev elmand på 05-03-2016 22:27

Så skete det også for mig, en mand ringede i morges og udgiver sig for at være fra Microsoft ( jeg tror ikke på at det var p.gr.a. mit nye tastatur). Jeg var vågen men ikke stået ud af sengen endnu. Han siger noget i retning af " I call from mocrosoft to help you" Jeg tror nok at jeg fik sagt noget med du er ikke rigtig klog o.s.v. Så den samtale blev kort, det sidste han sagde var " You are a fucking idiot" De må have lært noget der på microsoft "service and managment school"

Velkommen i folden. De bliver formodentelig ved med og ringe i en uendelighed efter de først har fundet dit nummer. Tror faktisk den slags mennesker sælger deres fundene telefonnumre videre til folk af samme slags som dem selv.  

Tror nu slet ikke Microsoft har ansat folk i support afdelingen mere. Det lykkedes mig ikke at få hjælp til min gamle computer, hvorpå Microsoft ærbødigst fil lov til at bytte min bundstabile W7 om med en W10 for en måneds tid siden. Den underlige W10, stod i gennem hele halvanden uge (ca 265 timer) og brugte mellem 50  og 108 % af CPU tiden til og lave ingenting. Det gjorde, det ikke er hastigheden på min internet forbindelsen der bestemmer hvor langsom det går at surfe på internettet, men derimod de få slice der var tilbage på CPU'en. Min gamle W7 bruger CPU'en kun 3-5 % når computeren ingenting laver.  

Alt er normalt igen, da W10 nu har fået sparket og den gamle W7 igen er installeret via systemgenopretningen.  

God weekend. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Tag jer sammen!!
Det har intet med Microsoft at gøre, men et nyt (indisk) svindelnummer.
Realitetscheck: ville Microsoft ringe til jer under nogen omstændigheder?
Nej, vel?

Så deet...

Bent.

>en mand ringer og udgiver sig for< OG SÅ det var jeg da slet ikke klar over bENT aNDERSEN

Er du sikker på at manden sagde, at han var fra Microsoft. Tror du ikke han sagde, at han var fra Windows. Sådan en har ringet til mig og fortalt, at der var noget galt med min computer. Det fik vi en længere palaver om, fordi jeg ville have ham til fortælle mig, hvad der var galt. Det fik dog en brat ende, da jeg fortalte, at jeg slet ikke havde en computer.

fase

Ja helt sikker Microsoft.

Og det underlige var at der var en masse larm i baggrunden. Ikke værtshus larm med musik, som når folk får forkert nummer og skal have at vide hvornår der går et tog. (vi har fastnet nummer der ofte forveksles med DSB nummeroplysning)

Men en voldsom masse folk der talte samtidig i baggrunden. Men det er jo et udbredt fænomen, så der kan jo være mange grene med lignende kriminalitet.

Annonce
Det lyder som om, det var det samme sted fra som ham, der ringede til mig. Jeg havde det indtryk at baggrundsstøjenskyldtes, at der blev ringet fra et callcenter.

fase
Jeg havde en dame forleden der sagde (på gebrokkent engelsk) hun var fra en helpdesk, der kunne se at jeg havde brug for hjælp til min pc.
Jeg spurgte hvad hun mente, og så lagde jeg telefonen på bordet, mens hun kværnede løs... da der var gået flere minutter, begyndte hun at råbe på mig, og da hun stadig ikke fik noget svar, så lagde damen på....

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Jeg har også været plaget af "MicroSoft"s support. Men 30 år på oceanerne og ikke mindst i oversøeiske havne har læst mig at være lidt mistænksom. Og måske også en glose eller tre, der ikke egner sig til kirkebrug.
Jeg kan således finde på at tilbyde dem Connilingus in anus end pigtråd og andre små listigheder. Eller lade dem forstå, at jeg ville ønske Joseph Mengele havde sendt hans/hendes familie i en lejr længe længe får computerens opfindelse.
Enkelte dele at racismeparagraffen ville også være overtrådt, havde jeg fremsat ytringerne i en større forsamling.
Jeg er stort set fri for opringninger fra den slags nu.

Avissælgere holder jeg hen med smertelige lange samtaler. De skal nå et vist antal pr time, og det kan de på ingen måde, hvis jeg er i det snaksagelige hjørne. Til gengæld kan de lærer noget om varmepumper, abonomenter på fiktive færgebilletter mm.
Dem er jeg også fri for efterhånden.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Sønnen her i huset har været ansat i et Call-center (for 3g) Og han har fortalt at der er fuld hammer på hele tiden - man pepper hinanden op og der fuld skral på musikken - alt køre i højeste gear hele dagen. Og skulle den havde en ekstra tand - var det ret almindelig at man lige gik om bagved og tog en "stribe". Så holdte han sgu med det "sælgerjob" - som i øvrigt er elendig betalt.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis