Energitilskud.

Hej.

Jeg står og skal have udskiftet min gamle (1995) ikke kondenserende gasafyr ud med et nyt.

Jeg fik et tilbud fra en vvser hvor han kunne give mig næsten 10000 kr i energitilskud.

Det er så ikke blevet ham der skal udføre opgaven, men en anden(:

Men da jeg spurgte ham til, tilskud sagde at jeg sagtens selv kan søge det hos min forsygning.

Men der kan jeg kun få 4500 tilbage.

Er der en der ved hvor vvser 1 har fundet de sidste , næsten 5500??

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan ikke få 10000 kr i energitilskud, da jeg fik skiftet vores i 2014, fik vi 3500 kr tror jeg. du tror ikke har har lagt energitilskud og håndværkfradrag sammen?

Da jeg fik skiftet vores fik vi vist 3500 kr i energitilskud samt et fradrag på 11800 kr(arbejdslønnen), det synes jeg selv var ganske flot højt taget i betragtning af den fulde pris for opgaven var 29995 kr, så vi endte med at betale de ca 23000 kr, for et nyt fyr
Jeg vil tro at det er fordi førstnævnte VVS´er (hjælper med at) sælger din reelle energibesparelse (prisen ligger på omkring ca. 25-30 øre pr. kwh) i modsætning til de standardiseret energitilskud der typisk tilbydes og er på markedet.
Ps. Men at opnå en energibesparelse på mellem 33-40.000 kwh ved gl. til nyt gasfyr, den tror jeg til gengæld ikke på.
Pps. Men måske kan den første VVS´er trylle (hvem ved - en født sælger) og har en køber der vil give 1,- kr. pr. sparet kwh.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis