billigeste træ vare til midlertidig gulv.

Hejsa. Vi skal bygge en midlertidig scene, og har brug for at lægge en lække træplader ved siden af hinanden oven på vores opbygning. Der er tale om ca. 16m^2 og vores budget er MEGET lille.

Hvad ville i anbefale som billigeste materiale? jeg har selv kigget på noget krydsfiner, der vil man kunne gøre det for ca. 6-800 kr. 

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg vil sige krydsfiner, i en tykkelse alt efter hvordan den konstrueres.

Hilsen Martin

Med venlig hilsen
HjordrupHansen

Byggerådgiver/byggesagkyndig
Projekterings-, IKT og procesleder.
det billigste må være nogle brugte engangspaller, de fås billigt, eller undertiden gratis i den blå avis
Ja, paller som bund og så en top af osb plader, som burde være billigere end x finer.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Velkommen på LDS.
Jeg ville tage på den lokale tømmerhandel, og spørge. Den krydsfinerplade de kalder >emballage plader< er oftest billigst. Nogle krydsfinerplader har en god og en dårlig side. Andre billigere har dårlig på begge sider. Ellers har de måske nogle som har en skade, og derfor ekstra billige.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Løsningen med krydsfiner på paller er god, og der kan bruges de tyndeste (billigste) plader, da de jo understøttes med ca. 50%. Men da jeg kan forstå at økonomien spiller en stor rolle, vil jeg sige udelukkende eng. paller, nogle af pallerne skilles ad,og brædderne herfra sømmes, eller skrues i mellemrummene på de hele paller, dette gøres forskudt, således at disse brædder holder sammen på hele konstruktionen. Og hvis i kan finde et gammelt gulvtæppe til at lægge over, så ser det helt prof. ud. God fornøjelse med projectet.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis