Alt skiftes ud med LED!

Konen og jeg har lige købt nyt hus og vi vil gerne investere i LEDlys og udskifte de nuværende sparepærer. Vi ved godt at det er en forholdsvis "dyr" investering, men det vil hurtigt betale sig selv ind.

Vi er på udkig efter både LED pærer (til lamper m.m.) og LED spotlys som vi vil installere i køkkenet, på værelserne og på badeværelserne. De må derfor også gerne være dæmpbare - i hvert fald dem til værelserne.

Det virker lidt som om at det er er jungle når det kommer til at købe LEDlys - har i nogle gode anbefalinger?

Hvad skal man kigge efter? Lumen, Kelvin, Watt... Det er lidt forvirrende det hele, haha

Mvh

Karsten79

Konen og jeg har lige købt nyt hus og vi vil gerne... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Karsten79 på 11-03-2016 05:17
Hvorfor kan jeg ikke lave mine links klikbare? Er det ikke muligt at redigere i sine indlæg, eller kan jeg bare ikke finde den rigtige knap?

Når du har åbnet editoren og skriver et nyt indlæg eller et svar, så oppe i boksen til højre er der et lille ikon af en kæde.

Hvis du så vil gøre en tekst til et link, markerer du den tekst du har skrevet (kunne være KLIK HER). Så  trykker du på "kæden" og der åbner sig en boks hvori du indsætter dit link, Det faneblad (i samme boks) ved siden af kan du bestemme om dit link skal åbne i en samme vindue eller et nyt, eller som pop op. 

På den måde kan du indsætte flere klikbare links i dit indlæg, hvorimod hvis du bare laver en copy/paste så er det kun det ene link der virker (eller nogle gange ingen af dem)    

Du kan redigere i dine indlæg i 20 minutter (tror jeg nok) efter du har sendt det første gang, ved at trykke på "ret" indlæg der vil sidde oppe i toppen af indlægget, markeret med en blyant ikon, sammen med citat og almeld knappen til højre. Efter 20 minutter fanger bordet 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Ah, så det var der den gik galt.. Bordet fanger

Tak for svaret PinkHenrik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis