Bøvl med at stare havetraktor

Hej.

Jeg har en havetraktor som jeg har bøvlet en del med.

Jeg har haft en del problemer med at starte den. Nu har jeg lige prøvet at pille luftfilteret af, og kommet noget benzin direkte ned i karburatoren. Og der startede den næsten med det samme. 

Hvordan kan det være at jeg skal gøre det, for at den gider at starte?

Den skal køre med fuld choker for at kunne køre....

 

HJÆLP!!!!!???

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det lyder som din karburator trænger til en rensning, der er nok en delvis stoppet dyse.
Karburatorrensning kan til tider godt være lidt drilsk, så der skal et par forsøg til.
Det mest effektive er en ultralydsrensning, hvis du har mulighed for det.

Vi prøver igen, i morgen --

Det er vist meget få benzin-havetraktore der er monteret med benzinpumpe, der er meeeget langt mellem dem her på egnen.

Men har før været kaldt ud til en genstridig en forårs-start, hvor den stakkels ejer i vinterens løb har glemt alt om, han sørme huskede og lukke for benzinhanen da maskinen blev sat på vinterstald !!!   

Ellers ville jeg også lige tjekke benzinfilteret, det kunne måske trænge til en udskiftning.

Ellers tag slangen af karburatoren, kommer der benzin ud når du tørner motoren kunne det tyde på at karburatoren kunne trænge en rensning. Luft med forsigtighed, er et ganske udemærket rensemiddet til stoppede dysser. 

Pøj pøj med fejlfindingen.  


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Har nu fået karburatoren ultralydsrenset. Og nu virker den... Fantastisk. Tak for hjælpen....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis