TrickleStar - erfaringer?

Hej LDSere.

 

Jeg faldt lidt over TrickleStar termostater ved Harald-Nyborg, til 98 kr/stk.

På google, kan jeg ikke finde andet, en den tråd, hvor den eneste, der kommer med et brugbart svar, er en repræsentant fra TrickleStar, som dog lover ca. 14% energibesparelse.

 

Sagen er den, at vi bruger frygteligt meget fyrinsolie, fordi vores hjem er pivutæt, og med en krybekælder fra før man vidste hvad isolering er. Den er desværre også lejet, og derfor kan det ikke forsvares at isolere selv.

 

Dog vil en besparelse på bare 10%, med de nye termostater, tjene sig selv ind 2 gange per år, hvis de bliver installeret - men jeg kan ikke helt gennemskue om det er en salgstale, eller om der er en reel besparelse.

 

Her tænker jeg nattesænkning, og når vi er ude om dagen?

 

Nogen erfaringer, eller nogen der kan af-/be-kæfte virkningen af den slags?

 

Mvh.

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Kender ikke de omtalte termostater. Men i et piv utæt hus, er der meget store besparelser ved kun og opvarme rummene til komfort temperatur når de er i brug. Derfor må de termostater absolut være et oplagt "spare projekt" i "jeres" hus.  

PS. Spørg ikke om procenter, da det afhænger af  husets isoleringsgrad / tæthed samt brugen af rummene.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis