Vægscanner

Hej LDS'ere.

Er på udkig efter en Vægscanner til max 1500 kr. Har kigget lidt rundt omkring, men producenterne virker ofte til og love en smule mere end de kan holde. Har læst lidt i nogle fora uden rigtig og blive andet end mere forvirret.

Ønsker en der kan måle jern, træ, strømførende ledninger og evt vand (i tilfælde af det er ført i plast slange.)
Hvilken vil i anbefale. Kom meget gerne med egne erfaringer.

Mvh Brian
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Interessant, jeg følger lige med.
Prøvede for et par år siden en 2-3 modeller på carl ras messen. Dem under 1000 kr var ubrugelige. Endte med at købe en blå bosch, da det var den bedste af dem. Men har siden fortrudt købet. Den er ubrugelig i praksis. Mener den jeg købte kostede en 1200-1500, så det er åbenbart for skrabet :-o
Hej Thomas.

Var helt urolig for ingen andre end mig var interesseret i vægscanner.
Har siden jeg lavede indlægget undersøgt markedet en del og er faldet for Bosch helt nye model. Blå 120 d-tech
Prisen ligger omkring 1600-2000 på den og synes ikke den virker helt dum men har endnu ikke haft fingre i ovennævnte.
Hørte at modellen før denne, sikkert den du har, kostede ca 1000-1200 men den blå model har præcis samme indmad som den grønne. Eneste forskel er at den blå er mere robust.

Har nogen erfaringer med 120 d-tech så meld gerne ind.
Har den gamle model blå bosh den er ikke meget værd, så søger man spænding i hverdagen er den super tæt ved elinstallationer
Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )

www.Verkter.dk

Genopliver tråden, for det kan man jo så let. 

Er der andre der har gjort sig erfaringer? 

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis