Tråden er låst

Gratis rejse gives væk

Jeg er bare heldig igen-igen, og har fået et brev, hvor et meget flinkt firma skriver især til seniorer! (tak for påmindelsen).

Firmaet hedder noget med KenbaWorld.dk - og det er "koster gratis", man kun skal betale lufthavnsafgiften på 590 kr. Den eneste betingelser er i øvrigt , at man møder op til et - var det nu informations- eller salgsmøde? Det er jo  ikke for meget forlangt, vel?

Jeg har desværre ikke tid, men hvis nogen her på L D S er interesseret, så fisker jeg brevt op af skraldespanden.

P.S. Hvis du alligevel har for mange penge, og er helt vild med at smide dem i en time-share lejlighed, så er det nu du skal slå til! Lidt søgen på google væltede ud med utilfredse kunder i bl.a. Norge.

Træd ikke på mine ledninger :o)
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvordan kan lufthavns afgift blive på 590,00 Når man kan købe billetter for 125.00 kr. til forskellige storbyer i Europa. Og nej jeg er ikke interesseret i "time snyd " Så for min skyld må dine billetter gerne ligge i papirkurven. Jeg synes også du selv antyder at det der hvor su selv mener de hører hjemme.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Bingo! :o)

Træd ikke på mine ledninger :o)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis