OLI toilet 'knap' i væggen sidder fast inde i væggen - hjælp!

Hej!

Ny på dette forum - håber der er nogen der kan hjælpe! Vi er lige flyttet i lejlighed og har et toilet ved navn Alterna. Der er to hvide dimser at trykke på når der skal skylles ud, de sidder på væggen og man trykker således den ene af dem ind "i væggen" når man skyller. Men ak - her til morgen trykkede jeg og vupti, røg knappen vist ind i væggen, den sidder nu fast og jeg kan ikke få den rigtigt ud. Toilettet løber. Hjælp! Har prøvet at lirke knappen ud (det er den store knap), men den kan ligesom ikke komme helt ud. Skal man mon have hele trykkeapparatet ud eller hvordan? Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre?  Trykkeapparatet (eller hvad sådan et nu hedder) har mærket OLI. På vedhæftede billeder kan I se hvordan det ser ud - to billeder af forskellige måder jeg kan få det til at sidde på, begge duer ikke.

På forhånd tak hvis I kan hjælpe!

Med venlig hilsen,

Eva

 

 

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan som regl tage frontpladen af ved enten at trykke pladen ned eller op eller til en af siderne
Super, tak for hurtigt svar! Fik ganske rigtigt frontpladen af ved at trykke den ud til siden og kan nu se hvad der er galt, noget er knækket til det store skyl. Har sat pladen på igen og nu løber toilettet ikke mere. Tak!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis