Håndrundsav til den rigtige pris.....

Hej med jer.

Så er det blevet tid til at anskaffe en ny håndrundsav. det skal være en 230 volt model. HAr en batterimaskine... men skal sve en del spærender og en del plader, s kablet giver mening her :-)

Jeg overvejer kraftigt en Bosch GKS 190, da den umiddelbart virker som en solid model til en nogenlunderimelig pris... Andre modeller kan komem ind i billedet....

Hvor finder jeg så en Bosch GKS 190 billiget?? 10-4.dk har den til ca 925 kr incl forsendelse, er der andre der ligge runder denne pris??

MVH Njord

MVH Njord
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har bygget to huse og et hønsehus med Harald Nyborgs store Skil sav. Jeg har tilmed haft monteret en metalskæreklinge på den, og savet mere end 100 stk 1,2mm tykke trapezplader med den. Har glemt den i regnen et par dage, og den kører stadig upåklageligt. Nuvel - Boschen har 70mm skæredybde, hvor skil saven kun har 65, men det er stadig nok til at skære spæreender over, selv hvis man laver en føringsskinne af 12mm krydsfiner.
Men hvis du vil have Bosch, så tror jeg at de 900 kr man kan få den for på nettet her i Danmark er den helt rigtige pris. Den koster rundt 130 euro i Tyskland.

"If you need a machine today and don't buy it,

tomorrow you will have paid for it and not have it."

- Henry Ford 1938
HEj.

Jeg hælder meget mod Boschén. Den skærer dybere ved 45 grader hvor DeWaltén knap kommer gennem et alm 45mm spærtræ (42mm savdybde i 45 grader)

Jeg runder nok lige min lokale XL Tømmerhandel og hører om ikke de er med på samme pris, som 10-4. Så sparer jeg jo portoen..... Eller vi kan dele den, og ende på 900,- for saven :-)

MVH Njord

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis