Rene ord for pengende

tongue Har lige set udsendelsen rene ord for pengende om vinduer.
http://www.jphem.dk/

Står for at udskifte 5 vinduer topstyret samt en bryggersdør.

Kender nogen til omtalte firma godt / skidt og er priserne ok.


Med venlig hilsen

Kurt
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Jeg har kort set på deres hjemmeside og kunne ikke se at de var DVC certificerede, hvilket jeg mener er et absolut minimumskrav til vinduer.

Jeg ville holde fingrene væk.
Jeg skal udskifte otte elementer. Jeg besluttede mig for at undersøge alle de danske produkter fra en ende af. Jeg startede med de billigste, som var elendige, og bevægede mig mod dyrere og dyrere døre og vinduer...og fandt at www.byggebiksen.dk lavede nogle virkelig flotte produkter til prisen. Altså der hvor pris og kvalitet mødes. Jeg var naturligvis nødt til at køre rundt over flere måneder og besigtige de forskellige produkter. Har netop i dag hentet otte elementer og de er fantastisk flotte.

<p>Venligst<br /> <br /> <br /> Thye</p>
Hej

Jeg kan se at "Byggebiksen" også kan levere elementer som ikke er certificeret på nogen måde, så pas på at stille krav om dette.

Certificerede elementer skal være tydeligt mærkede med dette.
Rigtigt, at de også kan levere lavprisvinduer. Dem har jeg set fuldstændig bort fra. Det er ret nemt at gennemskue, at de ikke er til noget i et rigtigt hus...

<p>Venligst<br /> <br /> <br /> Thye</p>
Ja, jeg tog ud og tjekkede deres produkter, valgte lige de løsninger jeg havde brug for (alt sammen specialmål)...og har så netop afhentet otte vinduer og døre. Jeg har sjældent set så veludført et arbejde til prisen. Med lup har jeg fundet en tynd fuge med en lillebitte afvigelse, det er alt. Jeg har i deres udstilling, i deres lager og blandt mine egne produkter ikke fundet den mindste anledning til en løftet pegefinger, så det ser ud som om de er stabile. Jeg er overmåde tilfreds og kan på denne baggrund kun anbefale at handle med dette firma.

<p>Venligst<br /> <br /> <br /> Thye</p>
Hej Triumf !

Har du også kigget nærmere på deres trapper ???

Jeg skal nemlig have lavet en kvartsvings trappe.. Og da pladsen kun tillader at den bliver med trin i svinget vil jeg ikke lige selv gå igang med det..

Og så skal markedet jo checkes grundigt.. Og måske kan du hjælpe lidt 8)

MVH Njord
Faktisk standsede jeg lige og måtte beundre en temmelig flot kvartsvingstrappe, men den var ganske stor og prangende. Håndværket var i hvert fald i orden... Ingen af de andre producenter jeg har besøgt lavede den slags. De bygger glimrende håndværksprodukter efter mål, så det var da der, jeg selv ville henvende mig med et sådant ønske. Pointen er at det er usædvanligt veludført til prisen. Det er ikke en foræringspris, men så er detaljerne også i orden - og det er den slags der giver glæde, ikke?

<p>Venligst<br /> <br /> <br /> Thye</p>
Der er vi fuldt ud enige..

Men netop når vi selv laver en del af arbejdet og sparer de dyre håndværker timer kan vi jo tillade os at flotte os lidt andre steder...

:wink: Det er for mig en stor del af at lave LDS arbejde, sammen med bevis´theden om hvordan tingene er lavet og atdet grundlæggende er i orden 8)

MVH Njord
Jamen, jeg var da også i færd med at designe mine egne vinduer og døre, som jeg ville lave fra bunden af mit eget træ (ejer skov og savværk)...Men så røg tidshorisonten for det samlede projekt så langt ud i fremtiden, at jeg ikke kan se frem til at bygge trækanoer og langbuer de næste mange år. Jeg besluttede derfor at handle mig til døre og vinduer. Jeg skal bygge et træhus om interiørt, bygge veranda til, bygge stendige, læhus med græstag, stort udendørs værksted, hytte (med ovn og veranda) femten meter oppe i et træ og jeg skal stort set bygge en stor trælade helt om med nye værksteder, gulve og et stort gæsteværelse - og så er der jo nogle småprojekter her og der. Jeg er selvfølgelig godt i gang. Men årstiden betyder noget, så jeg har mange ting kørende; jeg kan ikke bare fortsætte et delprojekt til det er færdigt. Til oktober er jeg for eksempel nødt til at flytte flere hundrede træer, til november og december er det tid for at fælde og udskære og så videre og så videre…

<p>Venligst<br /> <br /> <br /> Thye</p>
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis