Rene ord for pengende

tongue Har lige set udsendelsen rene ord for pengende om vinduer.
http://www.jphem.dk/

Står for at udskifte 5 vinduer topstyret samt en bryggersdør.

Kender nogen til omtalte firma godt / skidt og er priserne ok.


Med venlig hilsen

Kurt
Har lige set udsendelsen rene ord for pengende om... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
JAmen dog !!

Det er et slæb at have en ødegård i det svenske...

Men når man er der så meget som du, er der så ikke mulighed for at emigrere ?? Som jeg har forstået i pressen er det jo væsentligt billigere skattemæssigt at bo i sverige og bilerne er uden afgift.. der er kun moms på fabriksprisen og lidt fortjeneste til et pat forhandler led.. altså noget der ligner halv pris for en pæn stor familie vogn ???

God arbejdslyst..

MVH Njord
Du har fuldstændig ret. Jeg kunne flytte med det samme, den mulighed ligger åben. Og jeg kunne leve med samme standart for en tredjedel af mine nuværende udgifter, det har jeg skam regnet på...

Men mit sociale netværk er her! Og jeg er et meget socialt anlagt menneske, der nødigt ville undvære nogle af de pragtfulde mennesker jeg er kommet ind under huden på herhjemme...

<p>Venligst<br /> <br /> <br /> Thye</p>
OK det er meget forståeligt.. Personligt bor jeg i Vejle og det er bestemt helle rikke et billigt sted. Men her har jeg slået noget rod og så drager man jo ikke bare videre..

Men jeg har også tidligere forstået at du er rigtig meget på din ødegård, omend jeg jo ikke ved om den er så øde endda..

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis