Udstyr til elmåler

Er der nogen af jer der ved hvad dælen sådan en stikprop med gennemgang hedder, lidt a la Schuko adaptere, som sluger et Schuko stik og lader det gå igennem til en LK stikkontakt?

Man bruger dem i industrien til indbygning i egne apparater, fx Elmålere der måler forbrug på apparater?

Spar-O-Meter har sådan en sag, Harald-Nyborgs elmålere har dem alle - man kan vel kalde dem en gennemgangs adapter til indbygning i egne apparater!

Se vedhæftede billede, til venstre... sådan en indbygnings kontakt/prop til indbygning vil jeg enormt gerne have betegnelsen på - hvad dælen kalder man den slags komponenter?

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg er ikke helt sikker på hvad det er du vil ha' 

En stikprop med et hunstik monteret deri ? 

Det giver i min verden ingen mening... en forgreningsstikprop giver mening 

De fås i alskens udgaver...

Eller er det en stikkontakt uden afbryder til indbygning? Før i tiden kunne man få nogle der var runde med en krave, der var beregnet for tavlelåger mm. men de er udgået.  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Jeg forstår heller ikke helt, hvad du er ude efter.
Er det selve dåsen til høre for stikkene, du er ude efter, fordi du ønsker at indbygge noget i den? I så fald tror jeg ikke det kan købes færdigt. Producenterne får jo bare fremstillet en plastickasse med stik, der passer til præcis deres produkt.
Hybridstikprop?
Hvis du mener en stikkontakt til indbygning, findes der en med eankode 5703302082327 . Den kan ses på side 269 i LK kataloget fra 2013, men prøv at søge på indbygningsstikkontakt, så få du vist billeder og elnumre og eankoder.

fase
Er det noget i denne stil:
https://www.okw.com/en/Plastic-enclosures/Plug-Cases.htm

Udvikling af embedded elektronik til industrielle løsninger: www.FAVetronics.dk

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis