Hjælp ang kobberpande

Hej.

Jeg håber det passer ind her 

Jeg har for nyligt erhvervet en kobberpande fra mette blomsterberg. Den var rigtig flot i kobberet de første 3-4 gange jeg brugte panden, men pludselig er den blevet helt blank efter jeg brugte den her i weekenden. Man kan nærmest ikke se at det er en kobberpande mere. Jeg har 2 kobber gryder som er blevet brugt en del, de er stadig rigtig rigtig flotte kobberet. Hvad sker der med kobberet på panden? Andre der har prøvet lignede?

Håber der er nogen der kan hjælpe 

Mvh Rasmus

 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Nu er "kobberet" jo kun et tyndt lag pådampet panden, for udseenets skyld. Men du kan da prøve at få den byttet.

MvH,

Bent.

Det er absolut falsk varebetegnelse og kalde den type køkkentøj for kobber***, da kobberet formodentelig kun udgør promiller af den samlede vægt. 

Et gæt, det påførte kobber på panden ser ud til og have været opvarmet mere end det på gryderne. Det efter kobberfarven at dømme vel pg mærket. Det passer vel også meget godt, da en pande typisk kommer højere op i temperatur end en gryde under almindelig brug. Men prøv og hør hvad sælger har og sige. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis